زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

آماده باش نیرو‌های آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری در مشهد | توصیه‌ها را جدی بگیرید

  • کد خبر: ۱۵۴۹۳۰
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
آماده باش نیرو‌های آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری در مشهد | توصیه‌ها را جدی بگیرید
مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد ضمن اعلام آماده‌باش نیرو‌های آتش‌نشانی در شب چهارشنبه‌سوری گفت: خانواده‌ها مراقبت نوجوانان و کودکان خود در این شب باشند.

 آتش پاد دوم مجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: در سال گذشته ۲۲ مأموریت انجام شد که ۹ مصدوم در پی داشت. امسال تا‌کنون ۲ مأموریت انجام شده است و ۶ مصدوم تا به این لحظه در پی داشته است. 

وی با بیان اینکه بیشترین قشری که در این حوادث آسیب می‌بینند، نوجوانان پسر هستند، گفت: به خانواده‌ها توصیه می‌شود حواسشان به فعالیت نوجوانان در این روز‌ها باشد. بچه‌ها متناسب با سنشان علاقه بیشتری به این کار‌ها دارند و مواد محترقه را ممکن است دور از چشم خانواده‌ها در خانه پنهان کنند که باید پدر و مادر‌ها بیشتر توجه کنند تا در خود منزل هم خطری در پی نداشته باشد.

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد گفت: به‌طور معمول فشفشه‌هایی که استفاده می‌شود، به‌دلیل اینکه از جنس کنسول است، اگر در خیابان پرتاب شود، در برخورد با ضایعات چوب و پارچه منجر به آتش‌سوزی می‌شود. شهروندان دقت کنند در این ایام پشت‌بام، بالکن‌ها و تراس‌های خانه را از ضایعات تخلیه کنند. 

وی ادامه داد: ترقه‌های کوچک هم تا حدودی خطرناک است، اما خطرش به‌مراتب از نارنجک دست‌ساز کمتر است، اما همان‌ها ممکن است برای خانم‌های باردار و بیماران، خطرناک باشد.

آتش پاد دوم مجید فرهادی تأکید کرد: توصیه می‌شود اگر قرار است آتشی برقرار شود، با حضور والدین باشد تا خطر کمتری افراد خانواده و به‌خصوص نوجوانان را تهدید کند. موقع پریدن از روی آتش لباس‌های بلند می‌تواند خطرآفرین باشد. در این ایام خاموش‌کننده‌های آتش در دسترس باشد تا در صورت هر نوع خطری، در خاموش‌کردن و جلوگیری از آتش سرعت عمل داشته باشیم.

وی افزود: خودرو‌ها را در معابر و کوچه‌های تنگ قرار ندهیم که سرایت آتش صورت نگیرد. امیدواریم با رعایت بیشتر این نکات و دقت والدین به رفتار کوکان در این روز‌ها شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->